Fedezzük fel Marokkót

Marokkó kincsei

Marokkó kincsei

Repülővel Agadirba

Agadir Al Massira Airport

2018. január 17. - BoCS

Magyarországról Agadirba a legegyszerűbben és legolcsóbban a Wizz Air légitársasággal lehet eljutni 2017. október 31.-étől. A Wizz Air gépei hetente kétszer, kedden és szombaton repülnek Agadirba Budapestről. A járat közvetlen, tehát nagyban megkönnyíti az utazást.

Mikor megérkeztem a repülőtérre, először egy kis kártyát kellett kitöltenem, melyre felírtam a főbb adataimat: a nevemet, a születési dátumom, a foglalkozásom, és mi célból jöttem Marokkóba. Szóval mindenki tartson magánál tollat, mert a reptéren nem adnak, és ennek hiányában elég sokáig állhatunk sorban, míg valaki megkönyörül rajtunk és kölcsönadja a sajátját. Ezzel a kis kártyával kell azután odafáradni az ellenőrző pulthoz, és az útlevéllel együtt bemutatni. Ezután felvették az adataimat, és mehettem a feladott poggyászhoz. A feladott poggyászomat még egyszer megnézték, megkérdezték, hogy van-e drónom, mert azt itt tilos használni. Mondtam, hogy nincs. Ezután elhagyhattam a repülőtér területét.

Az agadiri repülőtér nem pontosan Agadirban található, hanem tőle kb. 25 kilométerre dél-keletre. Ezért sajnos muszáj taxiznunk, pláne, ha a repülő este érkezik. A taxi a repülőtérről Agadirba drágább lehet a szokásos árnál (főleg éjszaka), erre mindenki készüljön fel lelkiekben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://marokkokincsei.blog.hu/api/trackback/id/tr6513562379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása